Verkeersregelaar

verkeersbegeleiding-fotobalk

De Evenementen Verkeersregelaars bij Stichting ATC werken in een hecht team van zowel vrijwilligers als ZZP-ers . Onze werkplek is heel breed. Zo werken zij bij verschillende evenementen door heel de Bollenstreek. Van braderie tot bloemencorso. Maar ook bij verkeers calamiteiten zijn onze verkeersregelaars de professionals die het verkeer in goede banen weet te leiden. Wij heten niet voor niets All traffic Care.

Stichting ATC werkt met Beroepsverkeersregelaars. Dit zijn collega’s die zelfstandig dan wel onder leiding van een coördinator verkeersregelend optreden bij wegafzettingen, wegwerkzaamheden, calamiteiten en evenementen.

Wij zorgen ervoor dat het team in het bezit van een diploma en de bijbehorende pasjes voor verkeersregelaar. Om in ons vakgebied up to date te blijven organiseren wij cursussen en gaan wij ook op cursus.

De ATC verkeersregelaar is een echte teamplayer: Zij weten hoe je samenwerkt met collega (evenementen)verkeersregelaars, coördinatoren en bikers. Goede communicatie is voor onze verkeersregelaars vanzelfsprekend.

Wil jij ook deel uitmaken van ons hechte team? Solliciteer dan hier.