Verkeersregelaar

verkeersbegeleiding-fotobalk

Gecertificeerde (evenementen) verkeersregelaars zijn bijna onmisbaar in het dagelijks leven. Het is een vereiste vanuit de overheid om verkeersregelaars in te zetten tijdens bouw- en infrastructurele projecten, maar ook voor kleine- en grootschalige evenementen. Denk hierbij aan muziekfestivals, concerten, marathons, voetbal-, markten, braderieën enz.

De gecertificeerde verkeersregelaars van Stichting ATC zijn professionals in het veilig en dynamisch verkeerregelen. Verkeerregelen is een vak apart, een vak dat onze medewerkers als geen ander begrijpen. Onze verkeersregelaars zijn allemaal voorzien van een volledig (geel en reflecterend) kledingpakket die aan de regels voldoet van het CROW.

Naast veiligheid vinden wij beleving, sociaal aspect en kennis belangrijk. Tijdens uw evenement of bouw- en infrastructurele projecten zijn wij veelal het eerste aanspreekpunt voor bezoekers of weggebruikers.

Wil jij ook deel uitmaken van ons hechte team? Solliciteer dan hier.