Steward Openbare Ruimte

ATC steward met fietsStichting ATC is met heel veel collega’s dagelijks aan het werk in de Bollenstreek om de plezierige en prettige leefbaarheid in onze dorpen en streek te behouden en te vergroten.

Leefbaarheid is een breed begrip en daarom zetten wij ons ook in op heel veel terreinen.

Onze ATC-stewards zijn stewards openbare ruimte. Onze Stewards zijn gastvrij, communicatief vaardig, staan stevig in hun schoenen zetten zich graag in voor een betere leefbaarheid in hun eigen omgeving? Onze stewards kennen de omgeving en maken van nature graag een praatje met mensen. Ze staat altijd klaar om te helpen waar nodig en vragen te beantwoorden. Zij wijzen bewoners en bezoekers op ongewenst gedrag: van dreigend foutparkeren van auto of fiets, rommel op straat achterlaten, honden los laten lopen, paarden op het strand als dat niet mag, veel reclamemateriaal in een winkelstraat of surveilleren gewoon opvallend en preventief. Onze stewards staan altijd in contact met onze coördinator of meldkamer en kunnen dan ook snel reageren op enerzijds ongewenst gedrag en anderzijds bij calamiteiten of ongevallen. Wij zijn in dat geval de ogen en oren van de hulpdiensten.

ATC stewards zijn in hun uitingen naar het publiek heel gastvrij maar tegelijkertijd wel duidelijk.

Stewards kunnen zowel te voet als op de fiets worden ingezet. In dat laatste geval heten ze bij ons ATC-bikers. Voordeel van de bikers: snel ter plaatse en dus ook snel inzetbaar waar nodig. En dit doen wij natuurlijk met het nieuwste en beste materiaal.

Mede door hun inzet blijft de openbare ruimte een fijne en veilige plek voor iedereen!

Wil jij ook Steward Openbare Ruimte worden bij Stichting ATC? Solliciteer dan snel!